1Jaké produkty obsahuje produktová řada HiWatch?
DVR (analogová TurboHD technologie) NVR (IP technologie) IP kamera IP PTZ kamera (Network Speed Dome) Analogová kamera Analogová PTZ kamera (Analog Speed Dome) Switch Síťové kabely Koaxiální kabely Videotelefon (Video Intercom) Domovní zvonek Monitor
2Mají produkty řady HiWatch výchozí hesla?
S výjimkou WIFI produktů výchozí heslo neexistuje, nové zařízení musí být aktivováno a heslo nastaveno pomocí 1) SADP; 2) webového rozhraní; 3) NVR. U modelů s WIFI je výchozí ID admin, heslo se skládá z "admin" a "ověřovacího kódu", ověřovací kód naleznete na kameře. Po aktivaci si nezapomeňte heslo změnit.
3Podporují IP kamery řady HiWatch SD karty?
Produkty řady HWI-B6XX (H), HWI-D6XX (H), HWC-CXXX, HWC-P a HWI-T6XXH podporují SD karty až do 128GB.
4Podporují IP kamery řady HiWatch autofokus po zoomu?
Modely s motorickým objektivem (-Z) podporují autofokus.
5Podporují všechny IP kamery řady HiWatch PoE napájení?
Většina IP kamer řady HiWatch tuto funkci podporuje, výjimkou jsou pouze Cube kamera a Mini PT kamera.
6Jaká je maximální délka kabelu při použití PoE?
V případě použití kabelu CAT5e je maximální vzdálenost mezi dvěma PoE zařízeními 100m. Vzdálenost může být i nižší v závislosti na kvalitě kabeláže.
7Podporují všechny analogové kamery řady HiWatch (kromě analogové PTZ kamery) výstup 4 v 1?
Ano, pomocí tlačítka je možné přepínat signál mezi TVI / AHD / CVI / CVBS.
8Jaké aplikace mohu použít pro produkty řady HiWatch?
PC software iVMS4200 – je možné stáhnout z oficiálních webových stránek Hikvision HiWatch Series Europe-> E-PortalFileDownload-> 11-Software. Mobilní aplikace Hik-Connect – je ke stažení na App Store (iOS) nebo Google Play (Android).
9Jak zjistím IP adresu produktu a vstoupím na jeho webovou stránku?
Pomocí vyhledávacího software SADP vyhledáte všechna online HiWatch zařízení bez nutnosti instalace programu. Vyhledává online zařízení ve vaší podsíti a zobrazuje síťové informace o zařízeních, například IP adresu. Prostřednictvím tohoto softwaru také můžete upravit základní síťové nastavení. Pokud chcete navštívit webovou stránku zařízení, stačí jednoduše dvakrát kliknout na IP adresu, která se zobrazí v nástroji SADP.
10Je možné zobrazit zařízení přes prohlížeč v chytrém telefonu?
Ne, toto není možné. Prohlížeč IE je podporován pro PC. Pokud chcete zobrazit zařízení na telefonu, použijte aplikaci Hik-Connect.
11Proč se nepodařilo nahrát video nebo uložit snímek v prohlížeči IE?
Pro nahrání videa nebo uložení snímku musí být IE spuštěný s oprávněním správce.
12 Jsou kamery řady HiWatch dodávány s napájecím adaptérem?
Napájecí adaptéry jsou součástí balení pouze u kamer Cube a Mini PT, k ostatním modelům je nutné napájecí adaptér koupit zvlášť.
13Jak mohu nastavit parametry analogové kamery řady HiWatch?
Otevřete ovládací panel PTZ a zadejte preset „95“, poté v nabídce OSD nastavte požadované parametry kamery.
14Jak změnit název kamery v DVR / NVR?
Přihlaste se do DVR / NVR a přejděte do nabídky Menu / Kamera / OSD. V rolovací nabídce vyberte kameru a upravte konfiguraci OSD. Do pole Název kamery zadejte požadovaný název. Klikněte na tlačítko DALŠÍ.
15V jakých situacích vyvolá IP kamera řady HiWatch poplach?
Kamera podporuje funkce detekce pohybu a poplach při manipulaci s kamerou. Pokud se ve specifikované oblasti kamery pohybuje objekt nebo je objektiv kamery zablokován objektem, kamera odešle e-mail s upozorněním.
16Podporuje DVR řady HiWatch protokolu PTZ pro analogovou PTZ kameru?
DVR řady HiWatch podporuje protokol UTC pro ovládání PTZ kamer. Protokol UTC (coaxitron protocol) přenáší video signál a řídící signál pouze jedním koaxiálním kabelem. Protokol UTC obsahuje HIKVISION-C pro signál TVI, AHD-C pro signál AHD a CVI-C pro signál CVI. Vzhledem k tomu, že většina DVR řady HiWatch nemá rozhraní RS-485, tyto DVR nepodporují ovládací protokol RS-485 pro PTZ jako je Pelco-C.
17Proč je obraz kamery neostrý?
Doostřete kameru. Zkontrolujte, zda není objektiv znečištěn.
18Proč je obraz ve dne ostrý, ale večer vypadá neostře?
Denní světlo je intenzivní, tudíž je clona objektivu přivřená, hloubka ostrosti je větší. Naopak, večer je málo světla – clona se otevře, aby propustila co nejvíce světla, hloubka ostrosti se tedy zmenší, což může způsobit to, že sledovaný objekt je mimo zaostřenou oblast. Řešením je, zaostřit na objekt za zhoršených světelných podmínek, aby byl vždy v rovině ostrosti.
19Proč je obraz z kamery rozmazaný?
1. Pokud se jedná o problém s rozlišením, zkontrolujte prosím, zda je nastaveno nejvyšší rozlišení nebo ne. 2. Pokud se jedná o problém objektivu, zkontrolujte prosím, zda nedošlo k poškození objektivu, nebo není zamlžený, zaprášený, případně zakrytý jinými nečistotami, které brání průchodu světla.
20Proč DVR / NVR pípá?
V místním rozhraní DVR / NVR přejděte do nabídky Menu / Konfigurace systému / Výjimka. Projděte seznam typů výjimek. Klikněte na jednotlivé typy výjimek a zrušte zaškrtnutí VAROVÁNÍ ZVUKEM, pokud je u výjimky zaškrtnuto. Pokud zařízení přestane pípat, je aktuálně zvolená výjimka příčinou pípání. Obvyklé problémy spojené s pípáním DVR/NVR jsou následující: HDD není naformátován nebo je v chybovém stavu, konfliktní IP adresa, chyba záznamu / zachycení obrazu, odpojení ze sítě…